Monday, April 15, 2013

Offer pada sesiapa yang nak Editkan Blog

Assalamualaikum... 

Well hello.... :) 

 Aku pun tak tau apa aku dah buat dengan blog aku ni... cuba nak ubah tu ubah ni last2 jadi macam ni.. mission failed! konon nak edit kasi kemas tapi serabut lagi aku tengok adalah.. So, aku tak nak buangkan masa aku dengan benda2 ni semua, now open untuk sesiapa yang berminat nak tolong edit dan mencantikkan blog aku ni. Bayaran bleh runding.... 

Dengan syarat page aku ni mesti KEMAS, COLOURFUL, SIDEBAR TU SEMUA TERSUSUN, ADA DOODLES, HEADER PUN SAMA, ADA CBOX dan BANNER dan macam2 lagi lah.. 

Sesiapa berminat boleh tinggalkan comment kat bawah ni... :) 

P/S: Bulan ni aku busy dan tak boleh nak lebihkan masa dengan blog ni.. 


TQ :)

8 comments:

  1. Amboi.. Minat doodle jugak.. Md pon xtau nak suggest sapa.. Hmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengok cute jek... xtau nak buat... huhu

      Delete
  2. hai...blogwalking :D nice blog. where is your chatbox?

    ReplyDelete
  3. if you don't mind, folback me. thanks :D

    ReplyDelete
  4. haii.try tanya kat mira hussin blog.Ni link blog dia.

    http://miraahussin.blogspot.com/p/tempahan-edit-blog-dan-doodle.html

    ReplyDelete
  5. Insya Allah sy boleh tolong sis dan buat masa ni tiada bayaran.. :)
    www.facebook.com/ArBiKe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke... wahh... thanks... bleh mintak tlg.. :)

      Delete