Wednesday, May 15, 2013

Blazer aku hilang..

Assalamualaikum.. 

Takde senyuman untuk hari ni sebab terkenangkan blazer aku yang hilang. Oh ya! pencuri tu memang gunting dalam lipatan. Blazer ni dah lah susah nak cari even nampak macam senang nak cari tapi tidak. Bila gi butik tu lagi tengok dah takde jual lagi dah.. Kalau beli yang murah tapi kualiti tak sama macam yang hilang ni.. sob sob :'(
Tak pernah hilang-hilang barang sebelum ni kalau ada pun benda-benda kecik yang senang aku nak cari lain.. So, aku halalkan je lah. Tapi yang ni tidak. Errghhh!!


Mesti ada yang kata "Ah! dah lah kuning. macam tu pon orang nak curi ke?

Ni pakai time kekonon nak photoshoot.. :P

Baru aku sedar yang aku sayang kan barang-barang aku. =,=

Wahai pencuri bersenang-senang lah kamu didunia, akan ku tuntut diakhirat kelak!


10 comments:

  1. ops. ni memamng konfem ke dicuri? ke ko terlupa yg ko ada terletak kat mana2... tapi kan, blazer tu nampak cantik...

    mohon jgn bersedih sgt. pasrah dan berdoa. kot2 *pencuri* tu terbuka hati nak bg balik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup confirm dicuri.. dah dekat 2 bulan dah..

      Delete
  2. ke pencuri tu saja2 nak main acah2 ngan awk..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... kalau acah2 reti pulangkan xpe lah gak..

      Delete
  3. sabar jelah..doa2 jelah pncuri 2 insaf dan bg blik :)

    ReplyDelete
  4. jarang nampak orang pakai blazer blink2x atau warna cerah macam kuning...mesti mahal tu..

    ReplyDelete
  5. kena p jumpa bomoh ni carik sape pencuri tu..huhu
    nice blazer..matching ngan tudung.

    ReplyDelete
  6. cobaan.. semoga tabah menjalani liku-liku kehidupan.. hehhe

    ReplyDelete
  7. mcana bole ilang tue nadiah..mstilah syg kan..

    ReplyDelete
  8. Dah tak boleh nak beli sendiri agaknya sampai curi barang orang. Moga insaf la si pencuri tu. Doa2 dia pulangkan balik.

    ReplyDelete