Wednesday, May 15, 2013

Blazer aku hilang..

Assalamualaikum.. 

Takde senyuman untuk hari ni sebab terkenangkan blazer aku yang hilang. Oh ya! pencuri tu memang gunting dalam lipatan. Blazer ni dah lah susah nak cari even nampak macam senang nak cari tapi tidak. Bila gi butik tu lagi tengok dah takde jual lagi dah.. Kalau beli yang murah tapi kualiti tak sama macam yang hilang ni.. sob sob :'(
Tak pernah hilang-hilang barang sebelum ni kalau ada pun benda-benda kecik yang senang aku nak cari lain.. So, aku halalkan je lah. Tapi yang ni tidak. Errghhh!!


Mesti ada yang kata "Ah! dah lah kuning. macam tu pon orang nak curi ke?

Ni pakai time kekonon nak photoshoot.. :P

Baru aku sedar yang aku sayang kan barang-barang aku. =,=

Wahai pencuri bersenang-senang lah kamu didunia, akan ku tuntut diakhirat kelak!